Alla inlägg under augusti 2012

Av aprilbebis - 29 augusti 2012 09:52

Nu är det bara 2 dagar kvar tills vi får vårt hus! Underbart.
dagen idag kommer att bestå av packning, tvätt och långpromenad såklart.

Måste bara tillägga att jag inte förstår mig på den svenska avundsjukan.. den skapar fult skitsnack och bitterhet. Var glada för varandras skull istället det kommer ni bra mycket längre på! Annars är det ni som förlorar på det i slutändan.

Av aprilbebis - 28 augusti 2012 09:13

Kevin sitter och kollar på tweenies och jag dricker mitt morgon kaffe. Sen blir det en långpromenad för att bränna lite gravidkilon. Hela eftermiddagen kommer antagligen bestå av fix inför flytten.. 3 dagar kvar!! :)

Onödigt inlägg kanske... men ni väljer ju i alla fall själva om ni vill gå in och läsa eller inte ;)

Av aprilbebis - 28 augusti 2012 09:11

Kevin sitter och kollar på tweenies och jag dricker mitt morgon kaffe. Sen blir det en långpromenad för att bränna lite gravidkilon. Hela eftermiddagen kommer antagligen bestå av fix inför flytten.. 3 dagar kvar!! :)

Onödigt inlägg kanske... men ni väljer ju i alla fall själva om ni vill gå in och läsa eller inte ;)

Av aprilbebis - 28 augusti 2012 09:11

Kevin sitter och kollar på tweenies och jag dricker mitt morgon kaffe. Sen blir det en långpromenad för att bränna lite gravidkilon. Hela eftermiddagen kommer antagligen bestå av fix inför flytten.. 3 dagar kvar!! :)

Onödigt inlägg kanske... men ni väljer ju i alla fall själva om ni vill gå in och läsa eller inte ;)

Av aprilbebis - 27 augusti 2012 19:50

Tänkte att jag ska börja blogga lite igen.. fick ett sug efter det. Så numera kommer jag att använda denna bloggen eftersom det finns en app.. lättare att blogga från mobilen många gånger :)


Bebis som gömde sig i magen visade sig vara en pojk.. den finaste och mest perfekta pojke jag någonsin sett! Och han är MIN.. det är en så otroligt häftig och underbar känsla. Han är mitt allt.. man undrade så över hur allt skulle förändras, jag tycker enbart att allt har förändrats positivt. Visst att man alltid kommer i andra hand och att man inte kan göra allt när det faller en in.. men det gör mig inte ett skvatt. Snarare tvärtom! Kan inte tänka mig ett liv utan min lille Kevin <3


Dessutom har vi äntligen hittat vårt hus.. ett litet radhus. Det ska bli så skönt att flytta här ifrån. Är trött på att bo i lägenhet och behöva bära allting upp och ner.

Nu får vi egen trädgård där Ozzy kan få springa fritt hela dagarna. På fredag går första flyttlasset.


Avlsutar detta inlägg med att säga att jag är SÅ glad över vilka underbara vänner jag har! Jag är väldigt lyckligt lottad över att ha dom i mitt liv. Och jag vill bara ha ärliga, tacksamma och äkta människor i mitt liv. Energitjuvar har ingen plats.


Vänder ryggen åt bitterheten och ser det ljusa och fina! :)

Ovido - Quiz & Flashcards