Alla inlägg under november 2012

Av aprilbebis - 28 november 2012 23:25

Lilleman har sovit sedan kl 20, men jaghar ingen ro till att sova, så typiskt!!

Har i alla fall fått lite gjort här hemma idag, det behövdes. Fått upp mina stjärnor i fönstren. Det räcker så. Har sett folk som börjat julpynta, tycker detär alldeles för tidigt ännu.

Vi har även hunnit med en promenad jag och lilleman, frisk luft och motion är alltid underbart.
I morgon ska jag till sjukgymnasten och träna igen. Det är ett riktigt tufft program jag fått i gymmet, det gillar jag! :) sist kunde jag inte lyfta armarna ordentligt på två dagar.

Ne nu måste jag försöka sova, ska upp tidigt i morgon!

Av aprilbebis - 27 november 2012 22:49

Dags att uppdatera lite igen.


Vi fick en riktig kanon helg. Längesen jag hade så roligt och trevligt.

Lördagen började med att våra familjer kom på kalas, vi bjöd på mat och fika! Riktigt trevligt, roligt när ens familjer kan umgås och gillar varandra så mycket :)


På kvällen kom alla våra fina vänner för att fira både att vi köpt hus och att Jim fyllt år. Det blev en riktigt lyckad kväll, minns inte när jag hade så roligt sist. Musik Quiz tävling och massa bra musik.

Vet inte hur jag ska kunna sammanfatta en sån kväll kort. Kanske med LYCKAT!

Tack alla fina som var med och förgyllde kvällen. Lägger in lite bilder från kvällen såfort jag fått in dom på datorn.


Idag har det varit en riktig skitdag. Orkar inte ens prata om den.

Som tur va gjorde Lanja & Leon kvällen lite bättre.

Av aprilbebis - 24 november 2012 00:53

Det har varit några fartfyllda dagar här.

Igår hade vi trevligt besök utav Veronica, Nellie och lilla My. Nellie är så rolig och har verkligen jätte mycket energi. Riktigt go! Tjötade skit och lekte med barnen i någon timme. Sedan åkte jag och lilleman för att kika på Sandra och Niklas hus.. Det var verkligen jätte fint.

Idag har dagen mestadels bestått utav att handla och förbereda inför Jims kalas på dagen då våra familjer kommer. På kvällen blir det inflyttning/födelsedagsfest! :))

Får ju bara tillägga också att det är så roligt att se när lilleman tar sig fram nu.. Fort som tusan går det :)

Av aprilbebis - 20 november 2012 20:58

Idag är det båda mina killars dag!


Min stora fina underbara fyller hela 28 år.

Och min lilla finaste blir redan 7 månader.


Grattis till båda mina älsklingar! Älskar er mest av allt!


Imorses överraskade vi Jim med en bakelse och kaffe på sängen. Paket fick han också.. ett halsband som han älskade! Sedan hade jag gjort iordning mysfrukost som han fick avnjuta. På sin dag ska man inte behöva göra en massa utan bli ompysslad :)

Av aprilbebis - 19 november 2012 23:04

Blev en riktigt trevlig helg. Jag och älskling skulle ha en hemmakväll med lite cider när lilleman ändå sov hos sin farmor. Men först ringde Patrik och Carola och frågade om dom fick komma.. Sedan kom Emma, Elias och Johan. En stund senare ringde Anders och Solveig och frågade om dom också fick komma. Så det blev fullt hus med goa vänner. Hade en riktigt rolig kväll.

Gårdagen blev lugn, saknade min lilla prins massor. Så när vi hämtat honom blev det massa mys.

Idag har vi bakat lite till lördag då vi ska ha kalas.
Bästa faster Emma har varit här och passat lilleman medan jag tränade, lilleman var så nöjd och glad! :)

Tycker det är fult av "vissa" att ljuga. Men det drabbar bara dom själva i slutet. Ni vet, man får vad man förtjänar. Ingen bryr sig om den som aldrig bryr sig om andra.

Av aprilbebis - 17 november 2012 14:01

Ni kanske undrar vart jag tagit vägen. Den senaste veckan har varit otroligt jobbig. Antagligen den värsta i mitt liv. Vad som har hänt är ingenting jag tänker dra upp här för det finns dom som är på tok för nyfikna.

I morse var vi på barnloppis, hittade massa fint till lilleman. Efter det åkte vi till bästa faster Emma och överraskade henne ;)

Om en stund ska vi till min syster på lite kalas.. Ska bli skoj!

Sedan blir det lite Jim och Jenny tid :))

Av aprilbebis - 13 november 2012 10:41

Tisdag igen.

Gårdagen var ganska lugn. Hälsade på Sandra en sväng och sedan zuuumba på kvällen. Riktigt skönt!

Idag ska jag och lilleman åka och handla lite sedan ska han få busa med sin farmor medan jag ska bassäng träna! :)
Sedan ska vi hem och bara mysa.

Jag hoppas att denna vecka går fort! Skönt att man har lite att se fram emot i helgen.

<3

Av aprilbebis - 9 november 2012 23:31

Tack alla mina underbara nära! <3
Jag är sannerligen otroligt lyckligt lottad som får ha så fina människor runt omkring mig. Det finns inte ord som räcker för att beskriva hur mycket jag älskar och uppskattar er!

Jag finns alltid här för er så som ni finns för mig. Vänner, familj. KÄRLEK <3

Ovido - Quiz & Flashcards