Alla inlägg den 6 oktober 2013

Av aprilbebis - 6 oktober 2013 21:45

Var helt slut när jag åkte från jobbet ikväll.. men gissa vad jag möts av hemma!! ;)

Ett nytt städat hus, tvätten klar och en man som står och lagar mat åt oss! Vilken fantastisk underbar kille jag har! Det var bara att hoppa in i duschen och sedan sätta sig och äta!

Älskar min bästa <3

Av aprilbebis - 6 oktober 2013 11:24

Första jobbhelgen, gått riktigt bra har ju dock ett antal timmar kvar.

Igår när jag kom hem så hade vi besök av bästa faster och farbror! Dom hade haft tacosmys med lilleman :) Vilka underbara människor min pluttis är omgiven av!!
Det blev film och lite tjöt innan sängen.

Visst är det roligt när man har massa roliga saker av se fram emot! Dop för Clara, 1 års kalas för Rasmus, i november fyller både min mamma, jims mamma, min syster och Jim år. Blir kalas hela november ;) Men det är ju så mysigt när familjen är samlad!

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards