Alla inlägg den 29 oktober 2013

Av aprilbebis - 29 oktober 2013 22:23

Måste än en gång säga att jag är så stolt över mig själv. Har varit så himla trött det sista och haft huvudvärk i en vecka. Motivationen till att träna har varit noll nu i någon vecka. Idag hade jag planerat in träning efter 12 timmars jobb. Tänkte flera gånger skita i det och åka direkt hem. Men jag motade tankarna och drog till gymmet ändå. Huvudvärken är för tillfället borta och jag är så glad att jag åkte för det blev ett grymt pass!!
Att vågen fortsätter att visa minus är såklart extra roligt och för kosten har jag med nya recept återfått motivation. Förnyelse är alltid bra! Dessutom står ju kosten trots allt för 80% av resultaten, tänk på det när ni tränat och tycker att ni är "värda" den där kakan.

Nu tänker jag fortsätta veckan med bra kost och träning, klockan är ställd på 5:45. Imorgon blir det ett tidigt pass innan 12 timmars jobb väntar. Bästa sättet att starta dagen på!


Till er som tvivlar, vill ge upp, tycker att det är jobbigt och ni som "också vill".. kämpa på det ska inte alltid vara lätt, men det ger resultat och resultat ger mer motivation!

Av aprilbebis - 29 oktober 2013 13:07

Helgen som gått har spenderats till jobb, hjälpa vänner att flytta och lägga nytt golv i hallen. Min egen handyman har jobbat på bra och jag är så glad och nöjd, det ser ut som en helt ny hall. Nu ska vi bara lägga uppe i lilla hallen också. Tur man har en händig kille! :)

Igår hade jag mina fina flickor o alla barn hemma på fika och lekm blev en riktigt mysig dag och jag fick träffa lilla Felicia för första gången. Saknade dock dom som inte kunde komma!

Nu väntas jobb hela veckan och även lite fix inför halloween fest på lördag! :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards