Alla inlägg under augusti 2011

Av aprilbebis - 25 augusti 2011 08:12

God morgon! Redigt trött idag...


Nu har vi även berättat för sambos föräldrar och dom blev lika glada dom! Riktigt roligt.


Känns så underligt denna veckan jämfört den förra. Då kände man på något sätt att man var gravid, men nu känns det inte så mycket längre. Man tänker inte lika mycket på det heller.. men det kommer väl längre fram sen kan jag tro =)


Har inte känt av att jag mått så mycket illa ännu, mer bara att man är lite dålig i magen och att det "hugger" i äggstockarna och så där.

Av aprilbebis - 21 augusti 2011 20:50

Har mått lite sådär dom sista dagarna, varit väldigt mycket fram och tillbaka.

Humöret går upp och ner mest hela tiden. Samtidigt är jag fuktansvärt trött i princip dygnet runt.


Har börjat bli mer och mer orolig.. man vill ju att allt ska gå bra. Men ännu vågar man inte hoppas för mycket, fast man vill ju! Man vill så gärna.. ska försöka mota bort lite av dom tankarna och fokusera på annat.


Idag berättade vi för mina föräldrar och reaktionen blev så annorlunda mot vad jag trott.. åt det positiva hållet.

Vi gav dom ett hjärta med ett kort till. I kortet stod det "Till min mormor & morfar. Vi syns i april"

Tror ALDRIG någonsin jag sett min mamma tappa hakan på det viset hon gjorde och sedan kom tårarna. Pappa han blev lika glad.. och det var nog inte långt ifrån att dom kom där heller!

Jag som trodde att dom hade anat något, men icke sa nicke.. det kom lite som en positiv chock!

Nu längtar jag tills vi ska berätta för min sambos föräldrar, ska bli skoj!

Av aprilbebis - 20 augusti 2011 14:16

Kan ju börja med att berätta varför jag skapat denna blogg.


Meningen är att ha den som en liten graviditetsdagbok där jag kommer att skriva så ofta jag kan om hur jag mår, hur bebis mår osv.

Senare när jag valt att berätta för alla.. vilket är om ett ganska bra tag. Då kommer jag att dela denna blogg, så dom som vill kan gå in och läsa!


Hoppas att detta ska bli bra och att jag inte ska glömma av att skriva, haha! Och som ni förstår, kommer jag fram tills att alla vet, vara anonym   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards