Alla inlägg den 16 september 2011

9+0

Av aprilbebis - 16 september 2011 08:41

Veckorna går undan, riktigt skönt det. Längtar tills den här osäkra perioden är över så att man kan slappna av lite mer.

Klart man fortfarande är orolig, men hoppas ju hela tiden att allt ska gå bra.


Mår bättre och bättre hela tiden, har inget illamående kvar. Men däremot har jag börjat springa mer och mer på toaletten på nätterna. Drömmer mycket konstigt.


Har fått en tid hos dietisten nu, det gick riktigt fort.. så redan nästa vecka ska jag dit. Ska bli intressant och se vad hon säger. Längtar lite till nästa BM tid också! =)

Funderar på om man får reda på könet nu på ultraljudet? Innan har jag för mig att dom inte sa det.. men nu har jag sett flera som varit och gjort ultraljud som fått reda på könet ändå??

Frågan är dock om man vill det.. roligt att kunna köpa grejer med en gång givetvis, men samtidigt roligt att det blir en överraskning när barnet väl kommer. Hmm, undra vad gubben tycker och vill? Får nog ta och disskutera detta med honom.

Ovido - Quiz & Flashcards