Alla inlägg den 9 november 2012

<3

Av aprilbebis - 9 november 2012 23:31

Tack alla mina underbara nära! <3
Jag är sannerligen otroligt lyckligt lottad som får ha så fina människor runt omkring mig. Det finns inte ord som räcker för att beskriva hur mycket jag älskar och uppskattar er!

Jag finns alltid här för er så som ni finns för mig. Vänner, familj. KÄRLEK <3

Av aprilbebis - 9 november 2012 15:37

Fredag igen! Var tar veckorna vägen? Känslan när det är fredag igen är underbar.
Idag känns lite extra roligt, för ikväll ska vi fira Jims mamma som fyllde år i onsdags. Myspys :)

Sedan blir det lugnt och en tidig kväll. I morgon ska vi upp och iväg tidigt! Hoppas innerligt att dagen i morgon slutar väl!!

Om vi inte är hemma allt för sent i morgon kan det hända att vi får besök och sedan ska jag iväg och färga håret på kvällen. Ska bli riktigt skönt, inte vart riktigt nöjd sen jag var hos frisören sist!

Ovido - Quiz & Flashcards