Alla inlägg den 16 september 2012

Av aprilbebis - 16 september 2012 21:44

Ååh jag är så glad.. Grinden är färdig och den blev sååå bra. Vi har också hunnit få upp hyllor osv så det känns mer ombonat! :)
Ja, jag tänker säga det igen och tycker ni att jag tjatar behöver ni ju faktist inte gå in här.. Jag är sååå lycklig. Allt känns perfekt.
Jag trivs så sjukt bra här.. Vet inte när jag kände så sist.
Kevin kan ligga ute i vagnen och sova middag.. Ozzy springer i trädgården, han har även fått nya kompisar. Grannbarnen har varit här och lekt med honom.. Kastat boll och gjort konster. Han är så snäll och duktig med dom!

Och snälla rara, till er som har så tråkiga miserabla liv att ni måste sitta och skriva skit. Lägg ner!
Jag vet att ni egentligen inte är värda det, men det finns en gräns för hur man får bete sig!

Av aprilbebis - 16 september 2012 20:35

What goes around comes around!! :))))

Av aprilbebis - 16 september 2012 13:26

Även detta har varit en fixarhelg. Den där jäkla grinden ska bli färdig idag, är så trött på den. Markisen är uppe och klar iaf.
idag har vi fått upp lite hyllor.. och när grinden är klar blir det familjemys! :))

Jag är lycklig!!

Ovido - Quiz & Flashcards