Direktlänk till inlägg 18 april 2013

18 april

Av aprilbebis - 18 april 2013 09:19

Effektiv morgon, redan hunnit tvätta, plocka, byta sängkläder och städa toaletterna. Allting medan lillis ligger ute i vagnen och sover. Jag hade bestämt att jag också skulle vila när han ändå sov, men se hur det gick. Kommer nog att ångra mig i eftermiddag!


Igår styrde vi bilen mot Gekås, behövde ha en hel del och vi hittade faktiskt allting som vi skulle ha :) Några tusen fattigare men ändå blev det säkert hälften av vad det skulle blivit här hemma om vi köpt allt det! Passade på att köpa en liten present åt Leon också, han fyller ju 4 dagar efter lilleman :)


Idag skulle jag egentligen ha jobbat, men lill pluttis är sjuk så det blev VAB istället. Så idag blir en hemmadag med massa mys! Sådana här dagar är det rätt skönt med regn ute då behöver man inte ha dåligt samvete för att sitta inne :)


Ikväll ska Jim åka och hämta en sak jag köpt på loppis som ska göras om och sedan få pryda vårt hem! Läängtar!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av aprilbebis - 29 oktober 2013 22:23

Måste än en gång säga att jag är så stolt över mig själv. Har varit så himla trött det sista och haft huvudvärk i en vecka. Motivationen till att träna har varit noll nu i någon vecka. Idag hade jag planerat in träning efter 12 timmars jobb. Tänkte f...

Av aprilbebis - 29 oktober 2013 13:07

Helgen som gått har spenderats till jobb, hjälpa vänner att flytta och lägga nytt golv i hallen. Min egen handyman har jobbat på bra och jag är så glad och nöjd, det ser ut som en helt ny hall. Nu ska vi bara lägga uppe i lilla hallen också. Tur man ...

Av aprilbebis - 26 oktober 2013 11:48

Har verkligen inte haft någon tid eller ork till att skriva här. Fullt upp har det varit! Min lilla prins har klippt av sig bebishåret och ser numera ut som en liten pojke. Finaste! Fick tråkiga besked från blodprovet dom tog på K sist vi var på ...

Av aprilbebis - 19 oktober 2013 09:47


Dags för lång jobbhelg igen! Känns helt okej då jag ändå hunnit med en hel del i veckan. Igår var vi hos våra favoriter och busade, fick även bebisgosa lite! :) Kvällen spenderades hos goa vänner med mat och hårfärgning :) ...

Av aprilbebis - 15 oktober 2013 19:48


Denna vecka skulle jag jobba tre dagar enligt schema. Tisdag och helg.Veckan började med att jobbet ringde mig 7 igår morse och frågade om jag kunde komma, så det var bara att ringa dagis, slänga i lilleman mat och åka. Fick även ta ett pass på torsd...

Ovido - Quiz & Flashcards