Alla inlägg under april 2013

Av aprilbebis - 3 april 2013 15:34

Jösses vilket skönt väder det har börjat bli. Mitt på dagen är det ju på tok för varmt för en tjock vinterjacka.

Igår var vi på öppna förskolan och busade, sedan åkte vi med våra bästisar Kicki & Casper hem. En perfekt dag. Gud vad jag längtar efter att få bebis gosa nu! :)

Idag är jobbdag och jag ska dessutom jobba över någon timme, skönt med lite extra! :)

Tänkte delat med mig av en sak, men jag väntar nog ett tag till tror jag :)

Denna bilden väcker känslor, kommer fortfarande ihåg lyckan! Och dessa grabbar gör mig bara mer lycklig för var dag som går :)

Av aprilbebis - 1 april 2013 21:50

Sol. Underbart. Promenad. Gym. Gunga. Mina underbara pojkar. Altanen. Grilla.
En perfekt dag helt enkelt. Suttit ute på vår härliga altan idag! Nu är det fantastiskt att ha hus!

Ovido - Quiz & Flashcards