Alla inlägg den 3 juli 2013

Av aprilbebis - 3 juli 2013 21:59

Vet inte om jag någonsin kommer att vänja mig helt vid kvällsträning. Varje morgon känner jag mig superpepp och längtar tills det är dags att åka. Men framåt eftermiddagen när man börjar bli seg känner man för att strunta i det.
Hitills har jag ignorerat mina tankar om att stanna hemma och tagit mig till gymmet varje kväll! Och efter varje pass känns det så grymt.
Jag är stolt över mig själv, har inte stressat igenom passen utan riktigt kämpat!

Protein behövs efter ett hårt pass. Idag blev det kvarg med blåbär och kokosflingor :) supergott!!


Av aprilbebis - 3 juli 2013 12:09

Jag har äntligen kommit så långt att jag har lagt in korten från resan och midsommar på datorn. Nu ska jag bara finna tid till att lägga in dom också :)

Verkar bli bra väder idag, då kanske jag och lilleman ska fortsätta i trädgården så vi blir klara med det vi påbörjade igår. Alltid finns det något att pilla med. Igår rensade jag ogräs och gjorde fint runt gruset som är under gungställningen.
Vi avslutade innan vi var klara för att åka hem till våra bästisar Kicki o Casper och busa lite.

Försöker få tag i förskolan där lilleman ska börja i september, måste planera inskolning. Men dom var verkligen inte lätta att få tag i :)

Bjuder på en bild från djurparken i söndags sålänge! :)

Ovido - Quiz & Flashcards