Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av aprilbebis - 21 oktober 2012 20:19

Vi kommer helt klart få det absolut snyggaste sovrummet!! :)

Vi kan verkligen jag och min bebbe. Första gången som vi både tapetserar och lägger golv och det blir verkligen perfekt. Vilket team vi är!! :)
Inga fula synliga skarvar och inga fula skarvar som ligger omlott.
Är faktiskt riktigt stolt över oss!! Nu ska vi bara sätta lite lister, sedan kan vi flytta in :)

Många har frågat efter bilder, men dom som är nyfikna är välkomna hit när vi är helt klara :)

Av aprilbebis - 21 oktober 2012 13:23

När jag känner mig nere, orolig eller stressad tar jag den finaste lilla killen i världen, kramar honom hårt, tar ett djupt andetag och andas in hans doft!
Sedan mår jag helt underbart bra igen!

Tills mitt hjärta slutar slå!
Kevin Rikard Toren <3

Ovido - Quiz & Flashcards