Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av aprilbebis - 29 oktober 2012 22:32

God kväll.


Usch är verkligen helt slut, det är bara alvedonen som håller mig på benen just nu.


Haft en riktig mysmorgon idag med mina fina pojkar. När lilleman sov på förmiddagen stendäckade jag på soffan. Under tiden fixade Jim pannkakor :)


Sen åkte jag och lilleman och hälsa på våra favortier.. Kicki & Casper. Så vi har haft en riktig trevlig eftermiddag. Jag har även fått upp gardinstänger i vårt sovrum, så nu ska bara gardinerna upp och så ska det köpas lite mys saker!


Dumma, dumma förkyldning. Täppt i ena näsborren och halsen känns som ett rivjärn.. men men bara att bita ihop. Innan kunde man ju ligga på soffan hela dagarna och vila, men det går ju icke med en liten buspojk. Däremot är det roligare att vara sjuk med en sån liten guldklimp.. han gör ju en lycklig varje sekund! :)


Hans nya absoluta favorit grej har blivit hans "napp" med nät där man kan stoppa lite frukt i. Den släpper han helst inte och blir jätte sur när saften är slut :)

Mammas goding!


NUU ROPAR SÄNGEN!

Ovido - Quiz & Flashcards