Alla inlägg under november 2012

Av aprilbebis - 9 november 2012 15:37

Fredag igen! Var tar veckorna vägen? Känslan när det är fredag igen är underbar.
Idag känns lite extra roligt, för ikväll ska vi fira Jims mamma som fyllde år i onsdags. Myspys :)

Sedan blir det lugnt och en tidig kväll. I morgon ska vi upp och iväg tidigt! Hoppas innerligt att dagen i morgon slutar väl!!

Om vi inte är hemma allt för sent i morgon kan det hända att vi får besök och sedan ska jag iväg och färga håret på kvällen. Ska bli riktigt skönt, inte vart riktigt nöjd sen jag var hos frisören sist!

Av aprilbebis - 8 november 2012 09:35

Redan torsdag. Veckorna springer iväg. Men det är skönt när det finns mycket roligt att se fram emot ;)

Igår åkte jag och lilleman ut till Kicki och Casper en sväng. Lilleman lyckades somna på vägen dit.och sov två timmar i vagnen, men sedan var det massa bus som gällde. Även Ann och Kid var där, så skoj att träffa dom igen.
När vi åkte där ifrån räckte det att jag satte Kevin i bilen så stensomnade han igen :)) haha

Strax bär det iväg på bassängträning för min del. Resten av dagen blir hemma med bus och promenad :)

Av aprilbebis - 6 november 2012 21:52

Är det inte underbart att vakna upp till att det är klarblått utanför? Underbart är också att lilleman mår bättre och sov hela natten. Skönt.

Har haft en härlig tisdag med bassängträning och massa annat ;)

November är faktiskt en väldig mysig månad. Många födelsedagar framöver, me like. Alltid mysigt med kalas och alla är samlade.
Jul börjar närma sig, lillemans första jul och vår första jul vi kommer att fira hemma, i VÅRT hus dessutom. Vilken känsla!!
Det är mörkt och man kan mysa inne med massa tända ljus!

Av aprilbebis - 5 november 2012 11:32

Har haft en jätte skön helg med mys.och besök!

Lördagen var som sagt en riktig myslördag. Promenad på kyrkogården och sedan gjorde vi baconlindad lövbiff med potatisgratäng, vitlöksbröd och en jätte god sallad.

Igår tog vi oss en långpromenad och på eftermiddagen kom Kevins farmor.och farbror på besök. Kevin ficke jätte söt apa av sin farbror som han bara älskar! :)
Kollade elfsborgsmatchen allihop och tjötade lite skit.. Och busade massor såklart :)

När dom åkt hem blev det 5 kilometarn för mig och Ozzy med Jessica och hennes hundar! :)

<3

Av aprilbebis - 4 november 2012 10:15

Var på kyrkogården igår. Fantastiskt fint var det och så mysigt att gå runt där när det var mörkt!

Var och tände ett ljus i minneslunden för Jims vän och så tände vi ett hos morfar <3

Av aprilbebis - 3 november 2012 12:14

God middag :)

Har jag någonsin berättat för er om vilken fantastiskt sambo jag har? Jo då och jag säger det igen. Han är underbar.

Lilleman vaknade igår morse och bara skrek. Snorig, hostig och med feber. Gav honom alvedon, sedan somnade han i sin pappas famn men vaknade snart igen för att äta. Efter det sten deckade både jag och lillis och vaknade av att jim hade varit ute med ozzy och höll på med frukosten :)

Idag mår vi mycket bättre, dock börjar Jim bli förkyld istället.
Det blir en riktig mysdag idag med mina underbara pojkar. En promenad på kyrkogården och tända ljus hos morfar och Jim ska till minneslunden.

Av aprilbebis - 1 november 2012 23:13

Jag börjar bli redigt trött på detta nu!! Har mått ännu sämre idag. Igår blev även Kevin sjuk. Hosta, snor och feber som sitter i idag också. Mammas lilla kille!
Tur han har en underbar pappa och jag en sambo som tar hand om oss båda så gott det går. Han har tagit honom på morgonen och även på dagen så jag har fått vila mellan varven.
Igår stendeckade jag och lillis på eftermiddagen när Jim gått till jobbet. Det behövde vi! :)

Håller tummarna för att vi mår bättre till helgen!

Ovido - Quiz & Flashcards