Alla inlägg den 5 december 2012

Av aprilbebis - 5 december 2012 16:44

Lilleman är snart inte så liten längre.
Hej vad det går fort nu när han tar sig fram. Han har ju tagit sig fram länge nu men det går fortare och fortare för varje dag. Så roligt.

Nu kan han även sätta sig upp själv från liggande :)

Av aprilbebis - 5 december 2012 16:12

Ååh vad massa snö det kommit dom.senaste dagarna. Jätte mysigt!
Klart att det finns negativa saker också, men det får man stå ut med. Det är nog faktiskt första året som jag gillar snön. Riktigt mys.

Okej en riktigt jobbig nackdel är att det blir svårt att köra vagnen, men vi trotsade snön och gick ut på en långis idag ändå. Det var jätte skönt, tur jag har en stark man :))

Såfort lillis vaknar ska jag åka och träffa mina fina flickor för lite mys.

Igår stod julgodisbak på schemat.. Mumms, så nu finns det till julafton. Ska baka lite till nästa vecka tänkte jag. Vi är duktiga jag och lillis :)

Ovido - Quiz & Flashcards