Alla inlägg den 23 december 2012

<3

Av aprilbebis - 23 december 2012 11:26

Tänkte passa på att dela med mig av en blogg jag läser varje dag! Gå gärna in och kika!

http://anncharlottetoren.blogspot.se/

Av aprilbebis - 23 december 2012 10:49

Dan före dopparedan.
Denna förkyldningen vill inte släppa. Kände mig lite bättre i fredags men igår slog den till IGEN, värre än innan. Inatt har både min näsa och min hals tjocknat igen och smaken har försvunnit någonstans. Usch!!

Jaja nog med tråkigheter. I fredags kväll var vi hemma hos Lanja allihop, vi o jessica och hennes familj. Lika roligt som alltid :)

Igår var en lååång dag. Faster Emma ville busa och mysa med Kevin vilket innebar att vi fick både handla och städa ensamma. Snacka om lyx!

Trots sjukdomar måste vi idag fixa det sista inför i morgon. Skinkan ska griljeras och vi ska baka skumtomtefudge :) Vi måste även inhandla varsin 50kronors sak, det glömde vi igår. Vi har bestämt allihop att vi ska köra julklapps spelen imorgon :))

God Jul på er allihop om jag inte skriver mer innan i morgon!

Hoppas ni får er julafton precis som ni vill och ta hand om era nära och kära. Tiden man har ihop är för kort för att slösas bort!

Jag kommer att ha min mysigaste och bästa jul sedan jag var liten!
Det är ju pluttens första jul!! :)

Ovido - Quiz & Flashcards