Alla inlägg den 14 februari 2012

Av aprilbebis - 14 februari 2012 10:35

Alla säger så olika om vad dom tror att det är för kön på bebis.

Så nu tänkte jag att ni ska få gissa.

Vad tror ni?

Pojke? Flicka?



Kom igen.. kommentera :)

Av aprilbebis - 14 februari 2012 09:02

Nu har dom kommit.. drömmarna alla har pratat om!


Förlossningsdrömmarna.. Jag drömmer om en vanlig förlossning, utan mer konstiga saker. Det har kommit dom sista nätterna, kanske är en mental förberedelse eller oro?

Jag har ju mer och mer börjat tänka på förlossningen, det är mycket tankar. Hur kommer det att kännas? Hur ont kommer det egentligen att göra? Kommer allting gå bra, kommer det att ta lång tid.. osv.

Antar att det är vanliga tankar, men jag är så nyfiken samtidigt som det är läskigt. Det är ju ingenting man varit med om innan och säkerligen ingenting man kan ens föreställa sig.

Även om det känns läskigt så längtar jag något enormt, både efter upplevelsen av att föda och självklart efter bebis. Den längtar växer sig bara starkare för var dag som går nu.


   Glad alla hjärtans dag vårt lilla underverk, vi längtar efter dig   

Ovido - Quiz & Flashcards