Alla inlägg den 16 augusti 2013

Av aprilbebis - 16 augusti 2013 11:53

Dag2.

Känner mig faktiskt piggare idag, det tar ju någon dag innan kroppen vänjer sig vid den nya maten. Idag är jag inte alls lika hungrig och inte det minsta sötsugen. Så himla skönt!


Igår gick jag, Lanja och våra buspojkar till 4H gården en sväng, barnen tycker alltid det är så roligt med djuren. 


Idag ska vi träffa Lina och Benjamin en sväng och busa lite, får passa på nu innan bebis kommer :) 

Så mysigt med alla som har fått och ska ha bebisar, mys mys!


Ikväll tänker jag kramas massor med min stora älskling! 


Byt ut fredagsmyset mot något nyttigt, varför inte morots och gurkstavar? 

Av aprilbebis - 16 augusti 2013 11:34


Så sant!

Det kommer alltid finns människor som har ett stort behov av att gnälla på andra oavsett hur dom lever, vad dom gör osv. Sådana som alltid måste se alla fel och omvandla allt till att alla andra gör fel.

Släpp ut sådana människor från ditt liv och omge dig med människor som kan acceptera dig som du är trots dina fel du gör, alla gör vi fel ibland. I grund och botten är det dessa människor som mår dåligt och förlorar på det ändå! 


Det gäller att kunna förlåta och be om förlåtelse!  


Ovido - Quiz & Flashcards