Alla inlägg den 13 augusti 2013

Av aprilbebis - 13 augusti 2013 21:46

Har legat på latsidan vad gäller kost och träning, har tyvärr inte gett 100% nu under några veckor. Men nu är det dags att lägga i en högre växel igen. Jag tror inte på dieter och genvägar, det gäller att slita! Alla kan gå ner i vikt genom att minska på kalorierna. Men det är genom rätt kost dvs bra proteiner, bra kolhydrater och rätt fetter och dessutom i rätta mängder OCH självklart stenhård träning som du kommer att få kroppen du vill ha!

Jag är på väg dit, nu fortsätter jag där jag slutade och för att kickstarta ännu mer och få mer motivation och kunskap har jag f.r.o.m torsdag och 35 dagar framåt hjälp utav en kostrådgivare och en personlig tränare!
Kommer givetvis att uppdatera om hur det går!

Nu köööör vi!

Av aprilbebis - 13 augusti 2013 09:06

God morgon (för 3 timmar sedan)

Igår hade jag och min lilla goding en bus dag hemma, varje gång vi tänkte gå ut kom det en störtskur.
Framåt kvällen blev vädret bättre, så när jim kommit hem åkte vi ut till Hofsnäs med vänner och barn där det blev fiske och bus!

Idag ska jag, mamma, min syster och såklart Kevin ner till stan. Ska lämna in mitt armband som gått sönder och så ska vi köpa presenter till dopet på lördag.

Ovido - Quiz & Flashcards