Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av aprilbebis - 2 oktober 2011 09:51

Tiden går ju faktiskt ganska fort, trodde att den skulle gå otroligt sakta, men jag hade ganska fel.

Det enda jag vill att tiden ska fortare till är ultraljudet, jag vill ju veta att allt är bra med det lilla livet där inne.


Har också börjat längta tills det syns lite mer, nu ser det det bara ut som att jag har ätit lite för mycket gott! =) Känns som att det är en mellan period nu, det börjar synas mer och mer, men det är fortfarande bara dom närmsta som vet.


Funderingarna kring allt är många.. jag har börjat undra hur jag kommer att bli efter att bebis kommer. Kommer jag att vara samma person? Vad kommer att förändras?


Självklart kommer mycket att bli annorlunda.. det är ju sådant man vet redan innan, men för mig känns det bara bra, roligt och väldigt spännande.


Vilka kompisar kommer att stanna kvar och vilka kommer att försvinna? Vilka kommer tycka att man inte är lika "rolig" längre... vilka är dom äkta?

Ovido - Quiz & Flashcards