Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av aprilbebis - 7 oktober 2011 08:54

Går idag in i vecka 13.. känns riktigt bra måste jag säga =) Dock har tröttheten smugit på igen.. är helt slut redan vid 7-8 på kvällarna, men det ger sig nog.


I onsdags var jag hos BM på andra inskrivningen.. gick jätte bra och jag trivs verkligen med den BM jag har fått. Pratade en massa och fick svar på många funderingar. Tog lite prover och alla var bra.. skönt det! =)

Hon hade även bokat en tid för UL.. så den 23 november är det dags, kan ju säga att jag aldrig längtat så mycket till november som jag gör nu.. ska bli så himla roligt att få se det lilla knytet.


Det går fortfarande upp och ner med hur det känns.. man vet ju att man är gravid, men på något sätt har man fortfarande inte riktigt insett det.

Läste att man redan nu kan känna att bebis rör sig, har dock inte gjort det.. men vad roligt det hade varit!


Haha jag känner även att jag fått otroligt kort stubin... jag kan explodera på en sekund och sekunden senare är jag glad igen.. känns även som att jag kan börja gråta för ingenting, dessa hormoner!


Dags att ta ett kort idag också.. får jag inte glömma! Vi har börjar ta kort på magen varje fredag.. alltså varje gång jag går in i ny vecka.

Ovido - Quiz & Flashcards