Alla inlägg under oktober 2012

Av aprilbebis - 21 oktober 2012 13:23

När jag känner mig nere, orolig eller stressad tar jag den finaste lilla killen i världen, kramar honom hårt, tar ett djupt andetag och andas in hans doft!
Sedan mår jag helt underbart bra igen!

Tills mitt hjärta slutar slå!
Kevin Rikard Toren <3

Av aprilbebis - 19 oktober 2012 15:29

Regn och regn. Men jag och lilleman har haft en riktigt trevlig för o eftermiddag med Veronica och My. Hon är så söt den lilla och verkligen både jätte stark och med! :) så roligt.

Om en stund ska vi åka och handla lite så vi får lite mys ikväll :)
Helgen är ju fylld med roliga saker bla kalas och så ska vi hälsa på Malin, Peter och fina Rasmus.

Av aprilbebis - 18 oktober 2012 23:36

Blev en riktigt bra dag trots regn. Var helt underbart att träna idag. Kände mig så avslappnad efter!
Älsklingen var hemma med oss någon timme, käkade lite och sådär.
Sedan åkte jag, lilleman och Ozzy tull Jessica och tog en långpromenad. Riktigt skönt!!

Nu är det dags för sängen. Imorgon väntar nya roliga saker :)

Av aprilbebis - 18 oktober 2012 09:12

Längtar så till helgen, vi har en massa roliga saker planerade. Bla så ska det sista tapetseras färdigt. Det kommer att bli så jäkla snyggt!

Nu snart ska denna mamman iväg och bassängträna. Sedan gå en långpromenad så både lilleman och Ozzy får komma ut på en långis!

Av aprilbebis - 17 oktober 2012 15:03

haha jag visste det.. såå roligt!

Av aprilbebis - 17 oktober 2012 10:31

God förmiddag.

Jag är på så sjukt bra humör nu, det händer så mycket bra i mitt liv just nu och dessutom i mina vänners också och det gör mig minst lika glad.


Vårt sovrum börjar ta form nu, mönstertapeten är uppe, nu ska resten upp och golvet läggas! Kommer att bli sjukt snyggt.


Jag känner mig dessutom så otroligt lyckligt lottad. Jag har helt fantastiska människor i mitt liv, ja dom bästa helt enkelt!

Mina vänner är otroligt fina, jag vet att dom alltid finns där. Dom glädjs med mig och jag med dom. Ingen avundsjuka och ingen bitterhet, precis som det ska vara.

Jag är väldigt noga med vilka jag omger mig med nu för tiden, framförallt för Kevins skull. Finns människor jag inte anser bryr sig om honom och därför finns det inte heller någon anledning att dom ska finnas i våra liv. Hårt men sant! Jag är som ni vet ärlig och rak, det jag tycker man kommer längst på att vara. Sanningen och skitsnack kommer alltid fram och då får man skylla sig själv.


Idag ska vi bara vara hemma och mysa, en promenad för motion och frisk luft givetvis, men annars blir det bara lugnt.

Jims första dag på nya jobbet också, håller tummarna för honom men jag vet att han kommer klara detta galant!



"vissa människor skapar sina egna stormar för att sedan klaga på att det regnar"

Av aprilbebis - 12 oktober 2012 09:31

God morgon underbara fredag.
Jag och lilleman har haft sovmorgon. Ja, även Ozzy han ligger fortfarande och nanar.
Vi ska få inoss lite frukost här och sedan ta en promenad. Blir en mysig hemma dag!

Och jag har en rolig sak att dela med mig av sedan!! :)

En annan sak är också att jag längtar sååå mycket till måndag nu! <3

Av aprilbebis - 11 oktober 2012 11:14

Usch för otacksamma människor. Hur förbannat svårt är det att säga tack?
Nee.. Sådana människor förtjänar inte att få något. Så det vet man från och.med nu! :)

Ovido - Quiz & Flashcards