Alla inlägg den 11 januari 2013

Av aprilbebis - 11 januari 2013 21:39

Jag är nog något förvirrad idag. Glömde skriva det jag egentligen gick in för att skriva förra gången.

Jo lilleman är så söt när man borstar tänderna på honom... Han skrattar och skrattar. Det kittlas nog :)

Av aprilbebis - 11 januari 2013 20:48

Min lille pojk är verkligen bara helt underbar. Skrattar och är glad nästan jämt!
Man kan inte vara sur i hans närhet och skulle man vara så blir man glad när man får ett leende. Eller när han vill pussas :)

Min stora kille har även börjat peka på saker. Han kan både peka på lampa, klocka, tomte och stol :) Han är så go när han pekar och säger "lampa" :)

Underbara fina Kevin <3

Det är fantastiskt hur man kan älska någon så! Saknar honom när han ligger och sover, vill bara gå och krama om honom.

Av aprilbebis - 11 januari 2013 14:19

Denna dagen har flugit iväg, okej halva dagen återstår.. Men ändå!

Lilleman vaknade kl 6 och ville inte somna om så vi gick ner och myste en stund innan frukosten.
Sedan har vi varit och handlat massor av nyttigheter (faktiskt) till helgen. Här blir det varken godis eller läsk!
Hälften av det vi handlade var frukt och grönsaker, mumma :)

Nu nanar lilleman, han stenslocknade i mitt knä innan. När han har vaknat ska vi äta sedan ska vi fortsätta att busa och mysa :)

Ovido - Quiz & Flashcards