Alla inlägg den 24 januari 2013

Av aprilbebis - 24 januari 2013 21:21

Åh vad jag är sugen på att göra om. Vill få tag på lite gamla möbler, så.om det är någon som vet någon bra loppis så säg gärna till :)

Från och med nästa vecka är det dessutom dags att köpa ett nytt gymkort.. Har dock lite beslutsångest över om jag ska köpa på badhuset så jag kan både gymma och simma eller om jag ska köpa på friskis där jag trivts väldigt bra innan. Svåååra beslut det här förstår ni ;)

Av aprilbebis - 24 januari 2013 07:41

God morgon. Har inte hunnit skriva dom senaste dagarna.
I måndags fick jag köra min älskling till akuten. Han blev inlagd och opererad,men i tisdags fick han komma hem igen. Så skönt!

Igår åkte vi på loppis i frufällan, jösses vad saker det fanns och några.fynd gjorde vi allt! :) Blev även en sväng till knalleland efter så lilleman fick lite kläder :)

Nu har jag ätit lite frukost, ska packa ihop mig och bege mig mot gymmet. Blev ju inget i måndags så nu får jag köra extra hårt :))

Ovido - Quiz & Flashcards