Alla inlägg den 14 januari 2013

Av aprilbebis - 14 januari 2013 21:21

Det är tråkigt med missuppfattningar och skvaller!
NEJ jag syftade inte på någon speciell. Jag skrev av mig om hur jag känner.

Sedan att det finns dom som alltid vill skapa något av allt, dom som tyvärr av någon anledning måste ta åt sig. Jaja upp till er, det är fritt att tro vad man vill såklart. Men skapa inget som inte finns är ni gulliga :)

Nu lägger jag det bakom mig, snälla gör det ni också :)
Och om det finns några frågor eller frågetecken.. Ta det med mig.
Våga stå för vad ni tycker och tänker. Annars kan ni lika gärna vara tysta.

PUSS!!

Av aprilbebis - 14 januari 2013 17:23

Hallå!
Har faktiskt börjat tycka att måndagar är ganska sköna, kan ju bero på inställning och självklart att jag fått träffa mina fina flickor och så Rasmus och Casper med såklart!

Gymmet imorse var härligt, givet. Man kan inte få någon bättre start på veckan. Ikväll blir det zumba för mig och Kicki. Dubbelträning, men vad gör det. Jag behöver förbränna lite fett bannemej :)

Undrar över en sak.. sedan när blev det bara en persons uppgift att höra av sig? Varför sitter man och gnäller och beklagar sig till folk att den och den hör inte av sig, när man själv inte hört av sig en enda gång. Då kan man själv ta det steget istället för att klaga.
Ja säger då det.
Det finns mycket man kan gnälla över, att folk gör si, dom gör inte så.. den och den prioriterar fel. Bla bla. Se dig själv i spegeln och sluta dömma andra så mycket. Det kanske finns förklaringar och anledninga tll att folk gör sina val, till hur dom prioriterar och det är inte upp till någon annan att avgöra om det är rätt eller fel.
Man får tänka åt andra hållet hela tiden. Vill man inte att någon ska prata om att man själv väljer fel osv, så prata inte om någon annan!!
Man blir bara en bitter tråkig människa av att bry sig om andras liv.

Jag ha insett vad som är viktigt för mig, vad och vilka jag prioriterar. Vilka som finns där och som vill finnas i mitt och lillemans liv. Resten struntar jag i. Det är inte värt att lägga energi på människor som inte bryr sig.
Många vänner försvinner när man skaffar barn.. men det är inte min förlust!

Ovido - Quiz & Flashcards