Alla inlägg den 4 juni 2013

Av aprilbebis - 4 juni 2013 13:55

Om man har något att säga till mig så säg det till MIG! Har man inget att säga till mig så behöver man inte prata om mig heller och det sista man behöver göra är att ljuga!! Speciellt när jag har varit noga med att spara konversationer som bevis med tanke på att jag redan hade förutspått detta! Ibland känner man vissa för väl!

Man slutar tyvärr ändå aldrig att förvånas!

Av aprilbebis - 4 juni 2013 08:02

Tisdag efter en go helg.
Jobbade min sista helgdag i lördags innan jag går på mammaledigt igen. Skönt! När jag kom hem hade Jim fixat så vi kunde göra egen pizza och till det blev de en go cider!
Finbesök fick vi också, Sandra och Niklas kom förbi.. och med sig hade dom finöl och bjöd på, den goaste ölen som finns.. karjala ;)
Vi spelade spel, tjötade skit o drack gott. En riktig toppen kväll och först kvart i 3 kom vi i säng :)

Söndagen bestod av trapp och altanbygge. Kommer bli riktigt bra när allt är färdigt. Glömde givetvis att ta före bilder men men.. ni får nöja er med bilder på det halvklara ;)

Måndagen sprang iväg fort, bokade instruktör och fick nytt program igen. Bokade hos en kille denna gången och han hade med sig en annan som gick brevid. Som satte ihop ett program som är 100 gånger tuffare och dom pressade mig stenhårt. Dom la på mer på marklyft än vad jag trodde att jag skulle klara, men det gick jag är envis som fasen :)
Idag är min kropp helt slut, glömde givetvis att strecha efter haha
Men ikväll kör jag ett pass själv, ser fram emot det :)

Nu ska jag och lilleman gå ut och busa lite! :)

Ovido - Quiz & Flashcards