Alla inlägg den 9 juni 2013

Av aprilbebis - 9 juni 2013 22:40

Vill inte att denna helgen ska ta slut!
I lördags morse åkte vi ner till varberg för att hälsa på kevins farmor och farfar i stugan. Det blev en helt perfekt helg med shopping, mycket slappande, trevligt sällskap, grill och rose, en lycklig liten kille och premiär på tretoppar. Helgen kunde inte blivit bättre!
Dessutom blev det ett gekås besök på vägen hem idag, där vi alla tre fick kläder och även lite saker hem. Lilleman fick en pool, får hoppas på bra väder nu för han älskar att bada ute.

Jag har shoppat i tre dagar nu och hittat en jäkla massa nya kläder, är helt överlycklig. Har inte en aning om när jag köpte så mycket sist. Men nu efter allt slit och jag äntligen börjar bli nöjd med min kropp var det välförtjänt!
Har köpt ett par nya jeans, en kjol, tre klänningar, en tunika och sex linnen :)
Har så jag klarar mig ett tag nu. Hittade även träningshandskar på gekås. Har fått blåsor efter skivstången och vikterna.

Nu är ju dock denna underbara helg över, det var skönt att fly vardagen och spendera tid med mina pojkar och jims familj! Få annat att tänka på och bli lite uppassad!

Nu är det sängen och ännu en vecka väntar. Ser fram emot att komma tillbaka till gymmet faktiskt!

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards