Alla inlägg den 4 september 2013

Av aprilbebis - 4 september 2013 20:20

Oj nu minns jag knappt när jag skrev senast. Jag skriver så mycket i min kost och träningsdagbok så jag glömmer av denna.
Resultatet i fredags blev inte som jag ville, inga minus på vågen men däremot -1 cm i midjan
Men jag kämpar vidare och hoppas att denna veckan kommer ge lite mer.

Jag varit extremt hungrig dom två sista dagarna, hade kunnat äta konstant och frestelserna har varit många men jag har stått emot! Såå skönt! Sockersug är ju inget som försvinner över en natt.

Har börjat skola in Kevin på förskolan. Går jätte bra och man ser hur roligt han tycker att det är! Nästa vecka är det dags att börja lämna honom lite ensam. Kommer att vara lite nervöst.

Ja annars har det inte hänt så jätte mycket har spenderat två dagar nu med Kicki, Casper och Clara. Så mysigt med en liten sötnos att gosa med och Kevin är så go mot henne. Ska pussa på henne och ge henne nappen ;)

Har gjort lite fint utanför dörren och på altanen. Sommarblommorna var inte s fina längre så nu fick hösten komma hit!

Ovido - Quiz & Flashcards