Alla inlägg den 17 september 2013

Av aprilbebis - 17 september 2013 13:15

Idag har jag och min andra hälft varit ihop i 5 år! Tiden har gått så himla fort, tänk att vi har hela livet framför oss att spendera ihop. Han är inte bara världens snällaste, goaste och mest omtänksamma utan han har också gett mig världens finaste son!

I lördags hade jag mina fina vänner här på tjejkväll, det var välbehövligt och jätte skoj. Kevin fick en krya på sig present och jag fick en jättefin glasburk med äpplen i.

Igår och idag har kevin varit på förskolan, idag var första gången jag lämnade honom helt ensam. Det var inga problem alls, han var inte det minsta lesden. Så himla skönt! Dom tycker att han är en trygg liten pojke och man kan ju inte annat än att bli stolt!!

Min eftermiddag är fullspäckad, har ett läkarbesök och ett tandläkarbesök, fick en fruktansvärd tandvärk inatt. Kevin ska spendera eftermiddagen med sin mormor så att han slipper flänga med överallt! :)

Ovido - Quiz & Flashcards