Alla inlägg den 28 september 2013

Av aprilbebis - 28 september 2013 23:31

God kväll :)
Tiden har återigen försvunnit och jag har inte haft tid att uppdatera.

Det blev inte många jobbdagar för min del, i tisdags eftermiddag hade dagis ringt till jim för att Kevin hade fått hög feber så det var bara att hämta honon. Han sov hela kvällen här hemma och piggnade till lite. På onsdag morgon var febern borta och han var pigg. Gud vad skönt tänker jag och går och byter blöja, upptäcker då en massa prickar. Har ju gått både svinkoppor och höstblåsor på dagis och K var den enda kvar som inte hade haft det, så det blev en halv vab-vecka.

Idag har jag, Kevin min mamma, pappa och syster varit nere på höstmarknad en sväng och sedan på lamp utförsäljning, så nu har jag äntligen nya lampfötter och skärmar till vardagsrummet :)
Var en riktigt rolig dag, som alltid när man spenderar tid med familjen :)

Nu ikväll lämnade jag pojkarna hemma och åkte på tjejkväll hos Sandra. Skönt att få sitta och tjöta lite skit och bara va! :)

Ovido - Quiz & Flashcards