Alla inlägg den 5 mars 2013

Av aprilbebis - 5 mars 2013 20:35

Har inte haft tid eller lust att uppdatera.
I lördags var Jim iväg med grabbarna och bowlade och lite sånt. Så på kvällen fick jag och lilleman sällskap av Sandra, Emma, Birk och fina Karma :) Blev en kanon kväll med måånga skratt :) Fick underbara blommor av mina underbara flickor!

Idag har jag och lilleman varit på öppna förskolan, så himla skoj att se hur han leker med andra barn. Efter middagsvila och mat åkte vi till ramnaparken och tog en promenad, kollade på fåglarna och åt mellanmål. Det var väldigt uppskattat av min lille pojk och han tyckte att fåglarna var roliga att kolla på :) Har varit så skönt väder och då tycker jag att det är bättre att hitta på något utomhus.

Nu på kvällskvisten har jag bakat eget knäckebröd, så nu väntar jag på Jim så att vi kan äta kvällsmat :)

Ovido - Quiz & Flashcards