Alla inlägg den 10 mars 2013

Av aprilbebis - 10 mars 2013 08:59

Sitter på jobbet och har ett 12 timmars pass framför mig. Jobbigt? Nej det känns faktiskt roligt. Saknar dock redan mina killar där hemma.
Sitter och funderar på om jag ska åka och köra ett pass på gymmet när jag har slutat, tror det får bli så :)

Igår blev det inget jobb så jag passade på att spendera tid ihop med mina fina.
Först fick vi lite förmiddagskaffe besök utav Kicki, Freddy och Casper så pojkarna fick busa av sig lite :)
Sedan åkte vi till ramnaparken och matade fåglarna en stund och efter det blev det Leos.
Lilleman älskar verkligen bollhavet, det går knappt att få upp honom därifrån. Och som vanligt så sprang jag och Jim runt med Oliwia och Alexzandra och stojade, antagligen mer än dom haha.
På kvällen hade vi mellomys. Jag som inte ens brukar gilla melodifestivalen var tvungen att kolla. Tror det är Emma och Sandra som smittat mig ;)

Ovido - Quiz & Flashcards