Alla inlägg den 8 mars 2013

Av aprilbebis - 8 mars 2013 12:09

Fredag igen. Tycker att veckorna flyger förbi i en väldig fart.

Varit och kört sista passet på gymmet för denna veckan, 1 timme kondition och 50 min styrka blev det. Har på bara denna månad jag kört detta programmet kunnat öka en del vikter ganska mycket. Känns skönt!
Har valt att köra minst 45 min kondition varje gång istället för 30.

Nåja städat hela huset medan lilleman sover. Blir lunch och ut i det fina vädret när han vaknat.
Ikväll ska vi på kalas för finaste Emma, lillemans bästa faster och även fadder :) Älskar kalas och när alla är samlade :)

Måste faktiskt tillägga att jag påbörjade operation göra om tripptrapp stol igår. Köpte en billigt av en kompis, men den behövde både slipas och målas.
Så första omgången av slipning är klar, ska slipa den med fint papper också innan det är dags för det roligaste, att måla :)
Bra kvinna reder sig själv. Sånt här älskar jag!

Ovido - Quiz & Flashcards