Alla inlägg den 7 mars 2013

<3

Av aprilbebis - 7 mars 2013 11:02

Tack ni söta som följer mig. Det värmer faktiskt en aning att ni läser trots att det ibland blir snålt med inlägg och trots att dom flesta är ganska rörigt och slarvigt skriva.
Har inte alltid tiden till att göra bra inlägg och inte heller orken efter att lilleman somnat. Då finns det så mycket annat som behöver göras.

Jag tycker att det är roligt att skriva, ibland allmänt men också faktiskt att få gnälla av mig och ventilera. Jag hoppas att jag inte smittar med negativ energi för det är absolut inte mening. Men alla har vi sämre dagar =)

Jag skulle ibland vilja vara mer privat, skriva mer ingående fast utan att hänga ut någon. (har sett andra göra det med familjemedlemmar och vänner men jag finner ingen anledning mer än att man gör det för att få sympati och faktiskt bara vara elak. Man ska faktiskt allting tänka på hur man själv vill bli behandlad)
Man får fundera lite över vart gränsen går.

Oj nu flög jag in på allt möjligt. Ville egentligen bara säga att jag är glad att ni orkar läsa ;)

Ovido - Quiz & Flashcards