Alla inlägg den 31 mars 2013

Av aprilbebis - 31 mars 2013 20:45

Vi hade en jätte trevlig påskafton här hemma hos oss med massa god mat och underbara människor!
På kvällen var Jims bror, syster och Tobbe här på spelkväll. Spelade ordjakten, riktigt skoj var det!

Idag har vi vart och köpt lillemans 1 års present, men den får ligga nerpackad tills han fyller år. Men det kommer att bli super! Har även varit och hämtat en duschvägg till badrummet nere, kommer bli riktigt snyggt när den kommer upp!

Nu på eftermiddagen/kvällen har vi varit och firat Niklas som fyller år i morgon. Vi fick åka hem tidigt dock, lilleman var ganska tröttis :)

Måste bara få säga att mina pojkar verkligen är fantastiska! Igår fick jag sovmorgon och när jag kom ner står ett påskägg, nagellack och en söt lapp på bordet. Ni är så goa!
Dom hade tydligen hunnit med en sväng till Maxi medan jag sov och jag måste sovit stenhårt för jag hade inte hört någonting, inte ens när Jim larmade av.

Ovido - Quiz & Flashcards