Alla inlägg den 13 mars 2013

Av aprilbebis - 13 mars 2013 14:45

Natten mellan måndag och tisdag vaknade jag av lilleman låg och hostade och var jätte hes. Varje gång han hostade skrek han, stackarn det gjorde säkert jätte ont. Fick hämta in honom till oss så fick han ligga på min arm och sova. Hur mysigt som helst :)

Jim har också ont i halsen och mår dåligt, hoppas att jag klarar mig. Vill inte ha ett uppehåll från träningen just nu!

Igår passade jag på att slipa det sista på stolen, använde klibbtrasa och målade första lagret. Glömde givetvis att ta kort =/

Idag blir en hemmadag med bus. Min bestämda herre vägrar numera att bli matad, han ska bara äta själv. Så självklart får han det, hälften hamnar ju dock på golvet ;)
Här är vi inte rädda för lite klet ;)

Ovido - Quiz & Flashcards