Alla inlägg den 17 mars 2013

Av aprilbebis - 17 mars 2013 19:18

Av aprilbebis - 17 mars 2013 11:07

Det går verkligen magsjuka överallt, snart känner jag ingen som inte har haft det. Förrutom vi, så nu håller jag tummarna stenhårt för att vi ska slippa detta. Det blev ju så bra förra året när jag hade det, gravid och fick operera bort blindtarmen haha.

Tänkte bjudit hem syster min igår på dagen eftersom ingen utav oss var bjuden på kalaset mamma skulle på. Men hon hade också fått magsjuka och mamma också. Och jag som träffade mamma i torsdags, fast då borde det nog brutit ut redan.
Och NEJ, jag tänker då inte sitta och skriva på facebook och beklaga mig. Tycker synd om min syster dock!

Vi fick iallafall en riktigt trevlig dag och kväll igår. Bästa svärföräldrarna bjöd ut oss på thaimat. God mat och trevligt sällskap så det är klart att kvällen blev kanon :)
Fick även övernattningssällskap. Lita fick nana här eftersom att matte skulle ut och roa sig, var trångt i sängen vill jag lova ;)

Ovido - Quiz & Flashcards